Kayıt İşlemleri

Kayıt İşlemleri

Başvurusu kabul edilip değerlendirme sonucunda kesin kayıt hakkı kazanan aday öğrenciler, Üniversitemiz tarafından belirlenen kayıt tarihlerinde istenilen belgeler ile beraber belirtilen kayıt yerinde hazır olmalıdırlar.

Başvurular “http://yos.tarsus.edu.tr/” adresinden çevrimiçi (on-line) başvuru formu doldurularak aşağıdaki belgelerin Türkçe veya İngilizce olarak sisteme yüklenmesi ile yapılır.

GEREKLİ BELGELER

1-Lise Diploması: Lise diplomasının aslı ve Türkçe çevirisi

2-Transkript (Not Durum Belgesi): Adayların, lisede aldıkları dersleri, notlarını ve not ortalamalarını gösterir ve lise müdürlüğü tarafından onaylı

3-Sınav Sonuç Belgesi: Öğrenci kabulü için belirlenen sınavlardan birinden kabul için gerekli taban puanı sağladığını gösteren sınav sonuç belgesi

4- Pasaport: Kimlik bilgilerini gösteren sayfası

5- Mavi Kart sahibi olanların kartın onaylı fotokopisi

6- Fotoğraf: Son altı ay içinde, önden, adayı kolaylıkla tanıtabilecek şekilde çekilmiş 1 adet fotoğraf.

Kayıt işlemleri için adayın kayıt yerine gelmesi mecburidir. Başvuru veya Kayıt esnasında adaylardan sahte evrak teslim edenlere kesinlikle yasal işlem uygulanır. Tarihi geçmiş İkamet Teskeresi ile kesinlikle kayıt yaptırılamaz.

 

Başvuru sırasında belirttiğiniz ortaöğretim not ortalamasının mezuniyetinizle kesinleşmiş tam puanınız (doğru) olması gerekmektedir.

Yanlış beyan ile programlarımıza yerleşilmesi halinde kayıt esnasında veya sonrasında belgeleriniz ile beyanınız arasında fark tespit edilmesi durumunda yerleşmeniz/kaydınız iptal edilecektir


Kayıt işlemini gerçekleştiren adayların Türkiye de ikamet edebilmeleri için Üniversitemiz tarafından kayıt işleminden hemen sonra düzenlenecek olan belge ile beraber İl Göç İdaresi Müdürlüğü'ne  gidip ikamet işlemlerini gerçekleştirmesi gerekir. Detaylı bilgi için bkz 'İkamet Sayfası'.